Ofte stillede spørgsmål

Herunder finder du svar på mest almindelige spørgsmål på Lys-Lamper.dk.

Afhentning af ordre

Når du har lagt de ønskede varer i kurven kan du i fanen "Fragt" vælge "Afhentning", efter du har betalt for dit køb vil du modtage en ordrebekræftelse, og når din ordre er klar, modtager du en e-mail om at denne er klar til afhentning, denne e-mail skal enten printes eller fremvises på din mobil ved udlevering.

Afhentning af din ordre er gratis. Se vores adresse og åbningstider.

Vores lampebutik

Hvor finder jeg jeres fysiske lampebutik?

Du kan se vores adresse her.

Hvornår har den fysiske butik åbent?

Du kan se vores åbningstider her.

Kan jeg bytte varer købt på Lys-Lamper.dk i jeres fysiske butik?

Alle vare købt på Lys-Lamper.dk kan byttes og/eller returneres i vores fysiske butik. Adresse og åbningstider finder du her.

Reklamation

Jeg har en reklamation, hvad gør jeg?

Ring til os - I mange tilfælde kan vi afhjælpe eventuelle problemer over telefonen. Hvis vi ikke kan afhjælpe fejlen, opretter vi en reklamationssag.

Du kan også oprette en reklamation på din konto på www.lys-lamper.dk/min-konto.
Her vælger du hvilken ordre reklamationen vedrører og vælger derefter hvilke produkter og hvor mange der er omfattet af reklamationen.
Derefter beder vi dig beskrive kort hvori reklamationen består. Det hjælper os til at hurtigt at behandle reklamationen, samt at påpege eventuelle problemer over for vores leverandører, producenter eller Post Danmark.
Til sidst trykker du "Opret Reklamation / Retursag" hvorefter vi vil kontakte dig snarrest.

Såfremt der er tale om en valid reklamation fremsender vi et fragtbrev til dig som du skal sætte på pakken og derefter aflevere pakken på posthuset.
Du er naturligvis også velkommen til at aflevere varen på vores adresse.

Hvordan kan jeg se information om min reklamations sag?

Når du er logget ind kan du under din konto se din reklamations sag. Du vil også blive informeret løbende via e-mail under en reklamationssag. Har du yderligere spørgsmål er du velkommen til at kontakte kundeservice, enten på telefon 32 57 25 25, eller via vores kontaktformular.

Handelsbetingelser

Hvor finder jeg Lys-Lamper.dk's handelsbetingelser?

Vores handelsbetingelser kan læses på siden Handelsbetingelser.

Jeg har spørgsmål vedrørende handelsbetingelserne?

Hvis du har spørgsmål vedrørende vores handelsbetingelser eller vores brug af dine personlige oplysninger, er du velkommen til at kontakte os via vores kontaktform, eller direkte på kundeservice@lys-lamper.dk.

Valg af pære / lyskilde

Lumen, Kelvin og RA - Få hjælp til at finde den rigtige pære / lyskilde.

Vi har lavet en kort guide der giver overblik over hvilke lyskilder du kan vælge i stedet for de udfasede glødepærer.

Lamper i badeværelset

Her er en lille guide til regler for opsætning af lamper i badeværelset. Belysning i vådrum

Fejl på websiden

Jeg har fundet en fejl på Lys-Lamper.dk?

Vores website er optimeret til de nyeste versioner Google Chrome, Mozilla Firefox, Microsoft Explorer samt Apples Safari browser. Vi arbejder hele tiden på at forbedre din oplevelse på vores website. Skulle du alligevel støde på en fejl, så benyt venligst vores kontaktform til at sende en e-mail direkte til vores tekniske support.

Husk at skrive hvilken browser du bruger til at se vores website, da dette hjælper os med at rette de fejl der måtte være.
Du er naturligvis også meget velkommen til at ringe til os.

Fandt du ikke svar på dit spørgsmål?

Har du ikke fundet svar på dit spørgsmål, så brug vores kontaktform eller ring til os på 32 57 25 25, du er også velkommen til at sende en direkte mail til os på kundeservice@lys-lamper.dk.